Linus 4 år!

Idag fyller min lilla, lilla och äldsta vovve år, tänk att det är 4 år sen som du föddes? Och det är exakt 4 år sen som jag tog studenten, japp, Linus föddes när jag tog studenten. Kunde man få en bättre studentpresent?! Igår slog det mig dessutom att jag har bott i lägenheten i 1 år. Vart tar tiden vägen? Fick sms av min gamla klasskompis Jerker som också konstaterade att det är 4 år sen som MP3a gick skilda vägar. Lite sorgligt :(

Men iaf så kom kusin förbi och vi hade lite födelsedagsfika för Linus, han fick faktiskt smaka också. Elmer med. Så snälla är vi ;)

Kommentarer
Karolin

Grattis Linus!



Visst går tiden ofattbart fort, jag började nästan grina i veckan när jag kom på att mina små faktisk inte kommer vara med mig hela livet. Det känns lite orättvist.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Anneli + vavvorna

GRATTIS Linus på födelsedagen!


Blogg: http://chitassar.blogg.se/
Carin

Ja tänk va fyra år går fort! Skrev just till Anna som har PP och kom på att våra kära fyrbenta vänner leder verkligen vägen till många tvåbenta vännen som man får för livet, visst är det härligt! Åter igen ett grattis till Lill-Linusen tänk att han och Jack redan är 4 =P.



Hur ser din nästa vecka ut? Kan nog fixa fram bil så jag kan ta mig hem till dig eller om du hellre vill ses på annan plats?



Kramis från Carin


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback