köpte mig en kokbok

Vart inne på en bokhandlare igår för att köpa mig en pocketbok, eftersom jag skall börja läsa igen, men sen kom jag fram till att jag får väl läsa ut den bok jag håller på med först. 19 minuter heter den, fick låna av min kusin, så därför köpte jag mig en kokbok istället. Eftersom alla, eller ja, de flesta tycker att Leila är så himla bra så blev det denna boken, måste ju se om det stämmer. Om inte annat så är det ju fint att ha kokböcker som dekoration :P iaf om jag får ordning på min matsalsdel i lägenheten.

Igår fick jag ett ryck och börja ändra om lite hemma, men eftersom jag har en svårmöblerad lägenhet så ändrade jag bara om bland dekorationerna, lampor, ljus och blommor fick nya platser. Kom även fram till att jag vill ha vita stringhyllor vid tv-bänken, kan nog bli najs, har hela tiden trott att det inte skulle passa in här men nu har jag ändrat mig. Någon som har en stringhylla över och vill sälja till mig? Måste även ha nytt soffbord, ett vitt med stålben vill jag ha så det passar med min tv-bänk.

Många planer, less money.

Kommentarer
Karolin

Stringhyllor är fina de.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback