I can do it!

Uff, är det lagligt att vara såhär trött? Jobbar, jobbar och jobbar. Inte för att det har varit långa dagar nu men det har varit tidiga morgnar och en del tempo. Det är ju så förbaskat varmt att jobba nu när det är så gött ute, men det är bra träning ;) Får se det så. Nu ska vi få nya tröjor att jobba i med, mörkblå istället för de röda som är urtvättade och fula. Jäj!

Igår gick allt väldigt fort, så jag och kusin (som jag jobbar med) gick till badplatsen. Köpte med oss jordgubbar, festis och ballerinakex, så där låg vi en stund och gottade oss, badade med och det var redigt kallt! Är la +17 i havet nu? Huhu... fast när vi tog första doppet i början av juni var det typ +10.
Lite tossiga ;)

Funderar oxå på hur jag ska göra med håret. Skall jag ha det så ljust som på bilden eller mörka ner de lite? Help!

Kommentarer
Alisa

Nu när det är sommar, GO LIGHT!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Charlotte

Tycker du är fin i det ljusa :)

Maria

Tycker du är fin som du är Mikka! <3

Karolin

Ljust! Jag skulle själv ha tokljust om jag inte vore så bekväm av mig :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback