C’est toujours un autre coeur qui nous fait sentir le nôtre

Gårdagens middag: lax, röd quinoa, sås & lite grönt

Igår jobbade jag mellan 06:00 & 15:30, kan ju säga att jag var sjuukt trött och att min kropp är helt lam idag, det värker i mina fötter och i min vänsterarm. S kom ju hit igår efter jobbet, han fixade maten medan jag duschade och slappade. Hur gulligt är inte det? ♥ Blev galet gott! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle gilla quinoa, känns som ris och jag har svårt för ris, men det var yummie! Sen låg vi bara och slappade i soffan, youtuba och jag läste i inredningstidningen som vi köpte, extrem mysfaktor.

Idag är jag som sagt ledig, även ledig imorgon, vilket jag hade missat helt, haha! Hur kan jag missa något sådant liksom?! Nog för att jag behöver jobba men nu är de skönt att slippa faktiskt. Är ett PMS-troll denna veckan vilket inte hjälpte för att underlätta gårdagen på jobbet. Jag skall iaf tvätta idag kl 12 och hoppas att solen vågar sig fram så jag kan sola, känns som morgondisen lättar :) Annars har jag en lägenhet som skriker efter lite omvårdnad, behöver städa. Blä!

Kommentarer
Alisa

Mums, det där såg riktigt gott ut!:) Ett tips för att ge quionoan mer smak, koka den med en buljontärning eller tillsätt örtsalt när du äter den!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback