Tack!

Har ju helt glömt att visa vad jag fick på nyårsafton som tack för att jag var värdinna! Jättefina örhängen som kommer att användas flitigt, jag älskar ju pärlor och stenar som glittrar ;) Passar perfekt! Tusen tack girlfriends!

Min gråa färg i håret är borta föresten :( jag sörjer! Men min frisör har lovat att fixa tillbaka den snart så just nu överdoserar jag silverschampo och silvermousse, är nog inte helt bra kanske. Jag vill ju ha tillbaka färgen som jag färgade sist, tyckte om de så mycket! Föresten så känns inte mitt hår så kort nu utan löshåret som jag trodde även om det saknas 10-15 cm.

Bla bla... nu skall jag försöka koncentrera mig på filmen. Ligger i sovrummet och kollar för sambo Dennis har ockuperat TVn i vardagsrummet. Han spelar xbox, som föresten sjunger sin sista melodi, blir överhettat hela tiden. Det är ju från 2005 så kanske dags att gå vidare och skaffa nytt?

Och nya byrån är lööövli, passar skitbra i sovrummet!


Kommentarer
Anonym

ingen bild på byrån?


Blogg: http://tantjenny.blogg.se/
Anneli

Väldigt fina örhängen du fick.


Blogg: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback