Operation "få tillbaka alla program"... jobbigt!

Igår hade jag lite att göra ↑ om man säger så.

Nu har jag min dator igen, mycket större hårddisk och den går fort som tusan! Inte så slö som den var innan. Dock börjar det uuuurtråkiga jobbet nu med att få tillbaka alla program, har varken photoshop eller illustrator nu, hittar inte mina skivor med dem. SUCK! Får nog springa upp till vinden och kolla igenom flyttlådorna, om jag orkar? Men jag måste ha PS och illustrator, annars överlever jag inte. Skall ju visa lite inredningsdetaljer här hemma tänkte jag, jag och Dennis var och shoppade lite förut. Hihi... ovanligt?! 

Kommentarer
Ronny

Vad kul Mikka att du har fått en som fungerar nu



själv vill jag bara att vintern skall ta slut så fort som möjligt


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback