Glada ord?

Har ni några ord som ni blir lite extra lyckliga av? Jag har några och idag kom jag att tänka på ett, C-vitamin! När jag tänker på det så får jag upp glada bilder i huvudet, fina färger, leenden, solstrålar, m.m. Känner mig lite trött och hängig idag så lite C-vitaminer vore kanske inte helt fel ändå. Får nog ta mig en apelsin sen om det finns några kvar, har en sambo som gillar fruktstunder lika mycket som barnen på dagis.

Idag har jag varit på dagis och haft det ganska lugnt, det är så många sjuka och lediga barn att vi bara hade 5 st. Det är både skönt och tråkigt. Skönt att man hinner sitta ner med dem och ta det lugnt, måla lite och pyssla. Men det är ju tråkigt att dagen segar sig lite mer. Fast barnen leker så bra och det är huvudsaken att de har roligt :) Vi har iaf kunnat göra lite påskpyssel, sångsamling och fruktstund. Det kan vi ju annars också men det kändes inte så stressigt idag.

Hur var Er måndag?

Kommentarer
Karolin

Svar:



1)Krumelur!



2)Min måndag har varit bra, börjar äntligen tillfriskna :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
smäm

jag gillar också c-vitamin. speciellt i form av blodapelsin :D


Blogg: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback