vilkenjefladag

Okej, ett litet, litet leende kan man väl klämma fram?

Idag var det en fruktansvärd dag på jobbet, jag hatar att folk inte kan göra det dom ska. Man kan säga hur mycket som helst men inget går in, frågar man om x vill ha hjälp så svarar x nej, säger man åt x att fråga om det är nåt så gör inte x det även om x borde fråga, frågar man om x har gjort det eller det så svarar x ja trots att x inte gjort det. Jagblirsåtrött!! Hur svårt kan det vara? Istället så får jag och mina andra kollegor skämmas, jag tar åt mig som fasen och det är inte så skoj för det är bara när något dåligt händer som man får höra något från "bossarna", inte när allt är som det skall. Feed back, YES PLEASE! Det behövs också, för att man skall orka. Annars är ju allt bra, men det är dagar som dessa man kommer att komma ihåg.

Nu skall jag sova och ladda batterierna för ännu en arbetsdag, nu återstår det bara tre dagar av min sju-dagars-period på jobbet. Sen ledig i två hela dagar, smhi säger regn men jag hoppas på sol. Måste få sol, måste sola, annars blir det fanimej solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback