4h

Laga mat är kul, men laga mat själv är fasen tråkigt, då är spotify och msn bra sällskap ;)

Inatt sov jag bara 4h, somnade i hyffsad tid men vaknade av åskknall och låg klarvaken, klockan ringde 4, somna om i 10 min typ. Bara att dra sig upp ur sängen, slå på kaffebryggaren och klä på sig. Fyfan, ösregna gjorde det med, väldigt opepp på att jobba idag vill jag lovar er. Vi hade litet möte på jobbet, gick igenom rutiner osv så nu hoppas jag att allt skall flyta på.

När jag kom hem så blev det matlagning, kycklinggryta. Förjäkla gott! Det var sjukt längesen som jag lagade mat på riktigt här hemma, orkar ju aldrig efter jobbet så blir nåt litet typ en konservburk med tonfisk och ett ägg :p hehe, så kasst av mig.... fast jag brukar sno mat hos mina föräldrar med ;) så här hemma när jag jobbar blir det typ bara min kesofrulle. Får bli bättring när det är skola igen, fyfan va jag inte längtar, måste få ihop ansökan till den nya utbildningen, ansökan går ju ut den 16/8.

Snart kommer Liz!

Kommentarer
Indra

Men åhh! Älskar dina rosavita cultsaker på bänken! :-D Har tänkt köpa såna själv till diskmedel, borste osv men det blir ju aldrig av.



Hoppas allt är bra med dig annars?

Kramizar//Indra


Blogg: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback