Planering & sånt

(tajming, fick sms precis när jag fotade)

Planer för hösten har börjat trilla in i min almanacka, bland annat så är det ett dop som väntas i Oktober, det ser jag fram emot. Har aldrig varit på dop, som jag kan minnas, så de skall väl bli kul även om jag normalt inte går i kyrka osv. Skolan börjar också, vilket jag inte ser fram emot. Jajaja...

Idag (en ledig dag!!) har jag hunnit fika två gånger! Först hos Madde och hennes lilla Maximilian, sen kom Carin & co över med sushi, så blev det lite kaffe efter det. Himlans mysigt! Annars har jag bara försökt ta det lugnt, skulle ut på balkongen för att sola och plöja inredningstidningar (som jag gör på alla ledig dagar) men precis när jag satt mig så kom världens moln och tog min sol :( crapola!

Nu tror jag minsann att kudden ropar alldeles strax, imorgon skall jag till Uddevalla och lattja lite :)

Kommentarer
Carin

Hihi ja det blev rätt nice men vädret nu är helt skitsofrent =P. Sushi får vi äta snart igen går alldeles för länge mellan varven. Vilken häftig almanacka du har med namn på och allt! Var hittade du den? Super snygg inbjudan också förresten ;P. Jag kan tusan inte somna för mycket som går runt i huvudet just nu, planera dop, planera hus och allting som jag vill göra =P Hoppas du sover gott vännen och tack för en trevlig kväll! Kramar


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/
Bragesigrun

Thanks, keep up the good work.


Blogg: http://bragesigrun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback