Ledig måndag.

Herr Linus och jag idag :)

Va duktig jag har vart idag! Har fått tvättat, samt bokat ny tvättid på torsdag, diskat lite, plockat lite här hemma, sen kom Carin och Linnea hit. Fotade Linnea och jag blev faktiskt nöjd med en del bilder och jag tror hennes päron blev det med :) Kanske kan visa resultatet någon gång, är lite snål med att lägga upp mina favoriter här, folk snor ju som skator. Sen får ju hennes mor och far godkänna allt först.

Vaknade till den goda nyheten att jag är även ledig imorgon, då skall Carin och lilltösen komma hit igen, fota lite mer. KUUUL! Känns skönt att jag kanske äntligen fått motivationen tillbaka igen.

Nyss så började McGyver på kanal 5, inser att klockan antingen är natt eller tidig morgon, oavsett så betyder det att jag borde sova, and for your information så är det natt.

Night night cupcakes!

Kommentarer
Karolin

Härligt att motivationen börjar återfinna sig. jag hoppas att jag själv snart kan koppla av.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Ronny

Ja det var jättefina bilder på Linnea

hoppas att hösten har börjat bra för dig


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback