En onsdagskväll

Här är det lite dött av olika anledningar. Jag jobbar nu fram till tisdag och min rygg är redan död - hur skall det gå?! Min lille kusin har dock lovat mig massage, så jag hoppas att det gör susen :)

En sak som snurrar just nu i mitt huvud är framtid, jag menar, vad skall jag göra? En viss person (nämner inga namn) har fått mig att börja fundera lite, val hit och val dit. Äh, blir snurrig, borde ta tag i mig själv och fundera över vad jag egentligen vill.

Tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk tänk

Kommentarer
Ronny

ajdå har du också ryggpoblem


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Jag vet verkligen hur ångestframkallande val kan vara. Hur man vrider och vänder på saker och ting. Om du är orolig över dina studieval kan jag bara ge dig ett råd- fundera över om du tycker att det du läser är intressant. Är svaret ja så blir valet mycket lättare.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback