Solkatter är vi allihopa!


Här är det fortfarande väldigt tyst, jag försöker faktiskt att skärpa mig med bloggen och jag hoppas att alla stannar kvar ändå :) I'll be back again! Har haft lite lediga dagar nu och de har spenderats på balkongen, har solat och haft det gott. Igår fick jag naglarna fixade, får se hur länge de sitter kvar. Min frisör som lurade med mig att göra det på en salong som utbildar folk, kostade 150:- så. Men tja.. vi får se hur länge det sitter, inte flawless precis men det var kul :) Nu är naglarna hallonröda.

Idag är det fint väder igen så det blir middag på stan :) Nu skall jag ta tag i lägenheten, behövs fräschas till lite, står fortfarande disk i köket och skriker på mig. Suck!

Ha en skön fredag gott folk :)

Kommentarer
Sigrid

Det var inte längesen du skrev om att du snart skulle kunna sola på balkongen. Då var det massa snö :)


Blogg: http://sigrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback