Rocksessan har kommit!

Här sitter jag och är lite uttråkad, väntar på anteckningar från dagens intervjuer så jag kan ta och skriva ihop något bra :) P.g.a uttråkigheten så blir det en skum bild idag, lekte lite med färger och penslar i photoshop. Texten kommer ifrån Volbeat - Rebel Monster som surrade medans jag gjorde bilden, så nu vet ni varför det blev just den texten. Är för tillfället mucho såld på bl.a. dem, Muse och Larsan Vinterdäck. Går varmt på iTunes och Spotify vill jag lova, fick massa Volbeat igår av A :)

Igår fick en av mina bästa vänner (Carin som jag skrev om häromdagen) en liten prinsessa, så söt och så pluttig. Väldigt lik sin fina mamma :) Kan knappt bärga mig efter att få träffa de nyblivna föräldrarna och färskingen. Jag vet en viss Mikka som kommer åka och köpa bebiskläder på fredag ;) Ska lära den lilla sessan allt jag kan, hon ska bli en mini-rocker, lätt! Så nu vet ni det, Carin och J ;)
Stort grattis igen kära vänner! ♥

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Åååh vad skoj, massa grattis till henne!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Sveingunhild

good site, need more information! Thank you


Blogg: http://sveingunhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback