One look, no hesitation, I'm slippin' into you

Nu måste ni tycka att jag är helt knäpp som bytt design på bloggen igen, men jag var inte nöjd med den gamla så jag fick ett litet kreativt ryck förut. Har lite till som jag skall ändra men jag måste ropa på Maria först så får hon hjälpa mig. Nu känner jag dock att bloggen är väldigt Mikka :)

Man hinner med en himla massa när man går upp tidigt och jag vet inte om min dag hade kunnat börja så mycket bättre faktiskt. Svårt att slå de :) Nu är det dags att ta tag i en rapport jag skall skriva, känns lagom kul när jag är inne i mitt kreativa flow, hade gärna velat fixa färdigt Karolins design också. Sen fortsätta med Annas, sen har jag fått förfrågan av Sigrid med, som jag glömt att svara på (förlåt!). Jag skall göra mitt bästa tjejer, men just nu får skolan gå före, hoppas ni förstår.

F.ö så är jag grymt sugen på att ta mitt domän istället för iPink.blogg.se, men de känns lite trist också, samtidigt så har jag varken tid eller lust att uppdatera hemsidan. Jag vill inte heller tappa bort mitt alterego, Rebelle, heller. Förut var jag Mikka/Rebelle, nu känns det som jag är Mikka/iPink... tråkigt. Jag googlade iPink förut och fick fram snuskiga sidor, det känns inte jättekul heller :P

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Designen vart snygg as always!:) Jag röstar för egen domän!:D


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback