Jag lever!

Jag lever, ber om ursäkt att det varit lite bloggtorka här. Har haft så mycket annat att tänka på, men jag tror det är bra nu :) Solen skiner och livet är nästan perfekt för tillfället, det gillas!
Har inte skrivit om min påsk riktigt, det var påskmiddag hos mormor och hos my dear Jess och hennes lilla dotter. Vi tog en sväng i Slottskogen här i Göteborg, mina två små odjur var med, men det skrev jag ju lite om för ett tag sen. Vi målade påskägg också, eller ja, Lovisa gjorde men hon målade alla svarta tills hon tröttna, då tog jag över och målade några i lite mer färg :P

Världens sötaste målarflicka!


Och här är våra fina ägg :P

Ska visa min nya fina väska sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback