hej & hå

Vatten blire ja!

Idag har det vart gött väder, solen har värmt mig och vinden hållt sig borta (någorlunda iaf), hade lätt kunnat sitta på balkongen nu med ett glas vin, en öl eller en cider. Men nej, det blir jag och Ramlösan ikväll, i soffan, ensamma. Hundarna är på kollo hos mina föräldrar och jag ägnar de sista timmarna av denna lördag i tvättstugan. Wihooo.. så äre när man skall upp och jobba, fullbokat hotell så det blir nog en hel del att göra där.

Vet inte om jag sagt det, men jag har ju börjat jobba extra på ett hotell eftersom jag bor själv nu och får både vara den som försörjer och blir försörjd :P Dock inte så stor skillnad från innan men ;) Nu vet ni! Mindre shopping mer snåla.

Nu: tvättstugan! Whoop, whoop!

Kommentarer
Dennis Å

Vatten!


Blogg: http://rikeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback