en söndag

Peace (eller fred) & sånt, som en liten smurf skulle ha sagt.


Så vart det söndag igen och jag grämer mig lite över en sak, köpte en bricka till armstödet på soffan i vintras. Tror den kostade runt 500:- och nu finns en liknande här för 189:-. Lite prisskillnad, får helt enkelt trösta mig i att min troligen är snyggare in real life och har bättre kvalité, men tja... skrattretande.

Idag har jag sovit alldeles för länge, längre än 9.00 är för långt för mig. Så nu är jag seg, slö och slapp, hinkar kaffe och hoppas att man skall vakna till liv. Hundarna är slöa också, ligger här och snarkar. När de börjar vakna till liv så blir det promenix.

Andra planer på agendan idag blir nog läsa kurslitteratur och beställa boken som jag glömt att beställa i tre omgångar nu. Typiskt mig?! Did someone call me disträ? Ja! Känner mig helt lost faktiskt, måstehittafokusigen, hur gör man? Ett litet projekt måste jag skaffa mig så det kanske är dags att slå hål på vissa idéer jag har. Bland annat så är det ju att fixa köksstolarna, snickra ihop två hyllor och göra egen random light-lampa (hur går det med den idén Jess?!). Tre av mina många framtida projekt. Sen har jag ju två bloggdesigner som jag håller på och skall börja med, måste fixa klart dem, annars har jag snart två otåliga tjejer ;) Tänkte klämma in min egen blogg också, den behöver sig en mer touch of Mikka.

Nu blir det promenix gott folk!
& P.S. Malin.E jag skulle hälsa till dig från din bror att du behöver lite 10v i håret.

Kommentarer
Sigrid

Hittar inmte heller suget till att plugga.. det finnas liksom en massa annat att göra just nu :) Hur mycket tar du för designer? Känner att vi behöver en lite vårigare nu :)


Blogg: http://sigrida.blogg.se/
Karolin

Jag är redan otålig, eller kanske inte otålig,snarare förväntansfull :) Känn ingen press dock, mejlar dig lite funderingar imorgon när jag tänker klart. Just nu är det bara en enda gröt i mitt huvud. Så, god natt för mig :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Carin

Hej vännen då har du en del att ta dig för ju ;).



Ville bara skriva att festligt nog blev det som jag skojade om. Vattnet gick imorse men är hemma och tar det lugnt nu så får vi se när vi behöver åka in igen har skrivigt lite kort om förloppet so far i bloggen.



Kramis från Carin




Blogg: http://carinscreares.blogg.se/
Carin

Klart jag hör av mig ; )


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/
Malin

Håret är inte så illa längre så få se om jag behöver fixa nåt, tack för tipset iaf. Väldigt lik jenny på bilden i detta inlägg! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback