4 U


Igår flyttade min prins ut, lagom till påsk, och då menar jag min grodprins och ingen annan prins ;) Då måste det väl vara officiellt vår? Har till och med lagt undan mina vinterjackor, det blommar i rabatter och det ser ut att bli en fin och solig dag idag. Är det inte underbart?!

Idag skall jag och grabbarna grus åka hem till Jess och hennes dotter Lovisa, gå en promenad i Slottskogen och kolla på sälarna, käka lite påsklunch och pyssla. Kommer bli gräjt! Det är så skönt att ha en kompis som man kan prata med om allt och som förstår, så tack för allt Jess! Även om vi triggar varann till att göra dumheter :P

Så jag och grabbarna önskar er en glad påsk och hoppas att ni får en fin dag.

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Glad Påsk vännen!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
maria

Oooh så snyggt!

Glad påsk Mikka!

Säg till då du har tid ;)



Kram!


Blogg: http://marialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback