tröttsamt

Nu är det inte bara Linus som har ont i sin lilla rygg, jag har med fått det. Typ runt skuldran så jag knappt kan röra min arm, skitjobbigt. Blir så trött på det! :( Får se hur det går på yogan imon om jag kan göra alla rörelser, får göra så gott jag kan helt enkelt :)

Idag är föresten min lilla gris piggare, stackarn var ju helt slut efter allt som hände hos veterinären. Undrar om vi kommer märka någon skillnad med den kemiska kastreringen? Kan ju hoppas för isåfall fortsätter vi nog att ge honom sprutor, då är det dock bye bye till utställningarna för hans del eftersom man inte får ställa ut då.

Jaja, viktigast är att han mår bra igen! v


Kommentarer
Matilda

jobbigt med ryggont! :-(

men det var en fin bild på dig!



sv: tack så mycket! ja visst är det väl fint!


Blogg: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback