nu sticker jag!

Nu sticker jag till skolan, föreläsning..tjoho!

Ha en skön dag gott folk!


Kommentarer
Carin

Lycka till vännen hoppas du känner dig bättre du ser rätt kry ut på bilden = )



Kramar från Carin


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/
Matilda

sv: ja det är härligt att kunna jobba med det man älskar. du skriver att du är för feg för att satsa på det du verkligen vill göra. varför? go for it! funkar det inte så what the heck liksom.. då är det bara att återgå till sitt gamla, och då har man iaf provat!

vad är det för något du VILL göra (om du inte tänker på det här med att våga eller inte) :-)



men visst har du rätt, som förskollelärare får man använda sin kreativitet till tusen också! så, det är ett bra jobb när man är kreativ också! när jag jobbar på mitt gamla jobb (förskola/fritids/skola) så sitter jag alltid och gör kreativa saker med barnen, det är så himla roligt och härligt att se deras lösningar på saker och ting! ingenting är bättre än barn!



kram, och förlåt för min mastodontkommentar! ;-)


Blogg: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback