om mig


Namn: Mikka (eller mikaela)
Ålder: 23, född 1987
bor: på 62kvm i ett sam-
hälle utanför göteborg.
gör: pluggar på göteborgs
universitet, lärarprogram
tränar: endast spinning för
tillfället.
Övrigt: har två chihuahuas,
är foto- & inredningstokig,
älskar smink och skönhet,
försöker bota min shopping-
noja. är tatuerad och vill
gärna skaffa fler.
föredrar att sitta hemma
med gott sällskap framför
en kväll ute på stan.
levande ljus och god mat
är min melodi.
Namn: Mikka (eller Mikaela)
Ålder: 23, född 1987
Bor: på 62kvm i ett samhälle utanför göteborg.
Gör: pluggar på Göteborgs Universitet, lärarprogram
Tränar: endast spinning för tillfället.
Övrigt: har två chihuahuas, är foto- & inredningstokig, älskar smink och skönhet, försöker bota min shoppingnoja. Är tatuerad och vill gärna skaffa fler.

Jag är en tjej med skinn på näsan som vågar säga vad hon tycker och tänker, vilket kan leda till en hel del missförstånd men jag står för allt jag säger och skriver. Jag är en blandning mellan rock och romantik, en femme fatale som en kompis beskrev mig. Vad det nu innebär är jag inte 100 på?! Jag anser mig inte som den smartaste personen i laget men jag trivs med mig själv och just nu känner jag mig mer självständig än någonsin.

Hoppas ni tycker om bloggen, är det något ni undrar över så släng gärna iväg ett mail (mikka[at]rebelle.se) eller skriv en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback