dagens middag

Slängde ihop av de ingredienser som fanns hemma och jösses så gott det blev! Ibland kan till och med jag förvåna mig själv, känns riktigt kul när man lyckas med något, faktiskt.

Åter så ber jag om ursäkt för tystnaden här i bloggen, denna vecka har nämligen gått otroligt fort och försvunnit på ett kick. Har spenderat 3 arbetsdagar på dagis igen, trivs galet bra även om det är mycket på en gång. Är inte riktigt van men jag tror att jag arbetar bäst när det händer något hela tiden, därför passar jag nog på dagis. Hinner inte slappa till sig :)

Idag firar jag och Dennis ett år! Kan ni tänka er att det redan har gått ett år? Men ändå känns det som att vi känt varann mycket längre. Så grattis till oss! Är glad att vi träffades och att vi för ett år sen skakade hand på att det var vi. Fick en jättesöt blomma i rosa kruka med en rosa flamingo i, dessutom fick jag en vinstlös trisslott.

Nu måste jag städa, min basgrupp från skolan kommer hit för att arbeta med lite skolsaker. Vi skulle ha varit hos Charlotte men hennes sambo har blivit sjuk så därför blir det här hos mig. Panikstädning blir det då jag inte gjort så mycket mer än städat toaletterna denna vecka, suck.. tvätten hänger här bredvid mig också och väntar på att få komma till garderoberna. Någon vänlig själ som kan städa åt mig? Är inte ett dugg sugen.

Ha de gott kära vänner!

Kommentarer
Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Grattis till er :D


Blogg: http://alisagonzalez.se
Jenny

så det blev kyckling ändå :P


Blogg: http://tantjenny.blogg.se/
Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Ja vi brukade juh ha Gizmo hos sambons familj och Leeloo hemma. Men de har skaffat en till hund och det är en tik och hon löper samma tider som Leeloo. Vad är oddset liksom?



Men han är lugnare än på de två tidigare löp, det var värre förr, verkligen. Nu är han bara jobbig i allmänhet, grinig, stressad och så men det var verkligen värre förr.


Blogg: http://alisagonzalez.se
Jenny

vart och när är utställningen? :P


Blogg: http://tantjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback