stress :(

Elmer och Qila, tigger lite kanske?

Vart en ganska jobbig dag idag men man skall ju inte klaga, men min stressiga mage klagar! Först pluggade jag och basgruppen hos Charlotte, blev uppskjutet pga. tågtrafiken krångla så dem fick ta buss istället. Bråttom iväg efter det på kalas hos Mattias. Sen bråttom hem till hundarna. S T R E S S !

Nåväl. Måste berätta att jag igår skaffade Spotify, är ju faktiskt ballt! Bara man kommer på vilka låtar man skall söka på ;) Har börjat på min alldeles egna playlist.

Kommentarer
Alisa ஜ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Hem & Inredningsblogg!

Varva ned, ta ett långt och varmt bad!:)

Naaaw vilka sötnosar:D Så ser Leeloo ut hela tiden när mat finns med i bilden hahah


Blogg: http://alisagonzalez.se
Emma

Jag älskar Spotify!! Smidigt!

Men som sagt, man måste veta vad alla låtar heter..


Blogg: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback