no calories

När min mamma köper vin så kollar hon aldrig efter smak eller så utan hon går på flaskans utseende och jag har insett att jag är lite sådan också. Börjar dessutom att fundera på om Dennis är sån med. Cola-burken här ovanför köpte han för ett tag sen när vi åt pizza, han tyckte att den var så fin, inte för att han ville ha cola light (det dricker han inte), utan för burkens utseende. Jag som sällan köper cola light drack den för burken var så söt. Är man lite knäpp eller bara lättpåverkad? Jag önskar dock att alla burkar var såhär gulliga, piggar upp :)

Påverkar flaskors/burkars utseende vad ni köper?

 

Det blev föresten inte så mycket mer med min förkylning, mådde piss i fredags och i lördags satt det bara på halsen men jag var hur pigg som helst. Orkade gå på stan med Lizette, fick köpa nya skor då dragkedjan på mina stövlar paja (grrr!!!) och så köpte jag en skitsnygg dress till Halloween! Min kurskompis skall ha fest med kändistema och jag har tolkat det på mitt egna sätt ;) Kan inte avslöja än vad jag skall vara..kanske ikväll när jag hämtat mina saker hos Liz.

Kommentarer
Hanna

Jag är verkligen så! Och det gäller även när jag köper böcker och till viss mån även skivor :)


Blogg: http://www.trytostopme.wordpress.com
Karolin

Det svaret har jag redan gett dig;)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback