I wont be your winter

Idag är jag riktigt trött! Vet inte hur jag skall orka kalasa ikväll. Det blir ingen lång natt för mig, skall åka till Halmstad tidigt imorgon bitti eftersom jag och mamma skall på en hunduställning där och sen hälsa på Maria. Äntligen skall man få pussa på lite valpar igen! Skall bli så kul och mysigt!


Ikväll är det som sagt party hemma hos Lizette som jag nyligen lärt känna. Vi var ute en sväng förra helgen men jag var rätt kass och förkyld så det blev ingen sen natt då heller. Spelade lite biljard och drack bärs, väldigt kvinnligt :P


Skall ta tag i mig själv och hundarna nu (som fortfarande sover!) och se till att här händer något, behöver skura golv...lagom kul!


Vad gör ni i helgen?


Kommentarer
Cornelia

Sv: Hm jag minns typ inte hur jag gjorde. Men det står exakt hur du gör på twitter. Läs igenom det igen och prova <3 Vad var det som gick fel för dig?

Kram!


Blogg: http://thingsyouremember.blogg.se/
Karolin

Jag känner mig också sådär. Missade after work igåt på grund av hemsk huvudvärk, sov till elva idag (vilket inte är normalt i min värld) och funderar på om jag ska orka ta bussen in till stan och besöka hello kitty butiken. Ikväll ska jag på kalas, men jag känner som dig. Det blir en tidig kväll. Imorgon kanske jag lägger upp de där byxorna som jag köpte i juli. Det börjar ju bli på tiden.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN

OH MY GOD MIKKA! Vart fyndar du det? aaah jag älskar, jag vill haaaaa!


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback