hej igen, förkylningen

Är säker på att jag är påväg att bli förkyld igen, skit! Var ju nyss förkyld liksom, plus att jag skall till dagis nästa vecka så då lär jag dra på mig lite till av förkylningsbakterierna. Kul, verkligen kul! Kände mig hängig redan igår och frös, men trodde att det berodde på att jag gick upp 06:00 och att det är superkallt ute liksom, inga konstigheter, men när jag klev upp nu för en timma sen så kändes det som att jag svalt grovt sandpapper!

Är det någon vänlig som kan dela med sig av lite hur-man-får-bort-förkylningen-tips?
Jag som vart så duktig denna vecka med träning och långa promenader :(

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN!

Oj jag har massa:D

- Drick mycket te med honung och citron

- har du halsont drick honung med massa citron i, svälj inte snabbt utan låt det rinna ned i halsen

- Drick en kapsyl vodka om dagen (det dödar bakterier)

- Smörj i menthol på bröstkorgen och ryggen och klä på dig massa varmt



:D


Blogg: http://alisagonzalez.se
Milla

har även hört att äta en sked med honung om dagen (vet inte hur länge...) ska hjälpa mot bakterier! Prova ;)


Blogg: http://millanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback