på en föreläsning

Idag var det föreläsning på schemat, handlade om Familj & Kamrater. Var väl ganska intressant men inte så mycket att anteckna och då blir jag uttråkad (måste skriva, skriva, skriva för att lära mig). Vad kan man göra om man blir uttråkad på föreläsning? Jo, varför inte leka med mobilkameran och åstadkomma med bilder som dessa ↑ har dock redigerat ljuset och färgen i PS och texten om ni inte kunde klura ut det.


Just nu ligger jag i sängen, sambo har ockuperat TVn i vardagsrummet till att spela Xbox och jag måste ju se de desperata husfruarna :] ...för tv i sovrummet är ju faktiskt ett måste. Hade tänkt att slopa det först, men ja, bekvämt skall det va. Eller hur?


Nåväl, nu är visst reklamen slut. DH igen :)

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

hahahaha neej skojjaru!:D Ah fy fan vi är varandras tvillingsjälar eller tvillingliv:D


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback