Mama sushi!

Känns som det har varit en låång dag idag, är hur trött som helst! Vaknade tidigt imorse och trodde klockan skulle ringa snart.. men nej, det var ett tag kvar så jag somnade om och FY så trött jag var sen och har varit hela dagen. Har jagat barn som lekt wrestling, tvååringar liksom, haha!


När jag kom hem så åkte jag och Dennis till stan, han skulle köpa nåt tv-spel som vanligt. Vi köpte med oss sushi (jag tog mama sushi, den för gravida :P) hem från sushihaket som finns i centralstationen här i Götet. Rekommenderas ikke. Inte för att det var något större fel på krubbet men de kunde vart lite mer smak och inte så trökigt ris. Då gillar jag sushin här bättre! What happend to GI? Har faktiskt hört att lite kolhydrater är OK ändå och för att jag skall orka med plugg, arbete osv så måste jag ha lite bränsle till huvudet. Därför kör jag min egna variant lite, som jag tror kommer passa mig utmärkt. Kör inte stenhårt på GI med andra ord eftersom jag faktiskt tränar också.


Skit, är fortfarande hungrig och GRYMT sugen på nybakade kanelbullar eller lussebullar. När vi var på centralstationen fick vi 4 påsar med dinkelmjöl och så brödmixkrydda till det. Himla kul :] Får väl bita mig i kinden och göra lite te, hungrar snart ihjäl...bläää, min mage :(


Kommentarer
Kristin

Din bloggdesign är helt underbart fin. Har du gjort den själv? :)



Kolla gärna in min blogg. Jag är en överanalyserande, paranoid tjej med sarkastisk humor som skriver samma jävla tråkiga saker som precis alla andra, MEN MED EN TWIST! Jag är tillsammans med min före detta, nya zeeländske lärare som är 12 år äldre än mig själv!



Kram


Blogg: http://liddie.blogg.se/
Carin

Åh jag åt också mamma sushi fast i fredags ganska gott är det men saknar laxen = P. Va festligt jag längtar som tusan efter lussebullar och kanelbullar jag också så gott och ska bli skoj att baka <3


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback