lite ego kanske

Ber så mycket om ursäkt att ni får stå ut med fler ego-bilder men det är ju trots allt min blogg, eller hur? :P Jag har så himla tråkigt just nu bara. Dennis är och tränar nu och jag vet inte riktigt när han kommer hem, längtar gör jag i alla fall.

Igår var vi ju som sagt på The Zone, hur kul som helst! Speciellt när en kille bröt armen och när en annan kickade en kille från Litauen i skallen så att han tuppa av. I know, jag är lite weird men det är så sjukt kul att se och man får sån kick av det. Min grabbiga sida som ni får läsa om nu ;) Jag kan passa på att berätta att Dennis köpte ett nytt spel till Xboxet som jag lagt vantarna på, dragon age heter det och är ett "rollspel", man skall typ rädda världen. I like! Då vet ni lite mer om den grabbiga Mikka :P

Idag har jag och min kusin varit på Allum och shoppat lite, behövde hårgrejer och smink (tjejsidan :P). Kom över mössan som jag har på mig på bilderna här, jag gillar! På barnavdelningen på H&M, tur att man har ett litet huvud ;)

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Karolin

Åh, en sådan mössa fingrade jag på för ett tag sedan. Så himla söt!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Toksöt mössa!:D Ja Falukorven sådär vart smarrigt, det blir lite lyxigt sådär, då känns det inte som om man äter falukorv haha!


Blogg: http://alisagonzalez.se
All about Ida

guuud vilken söt design! är det du som gjort den?=)


Blogg: http://allaboutida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback