GI - it's on!

Dagens middag fick bli detta ovan, ber om ursäkt för bildkvalitén men min kamera dog precis när jag skulle fota. Fick alltså bli en mobilbild. Det var sjukt gott måste jag säga, så kika in hos Alisa för recept! ...dock orkade jag inte gå till affären för att köpa morötterna som jag glömde, så det fick bli utan. Tzatsikin blev sjukt god, massa vitlök i, lööve it! Kommer lukta lagom gott imorgon när jag skall till dagis och jobba, stackars barn!


Nu skall jag ta tag i mig själv igen efter helgens frossande, GI...brin it on!

Och bara för att pusha mig lite mer så gjorde jag peeling och hade ansiktsmask på förut. Man känner sig så mycket fräschare nu utan kolhydrater, dock gör inte min hud det så den skall jag ta tag i igen. En gång för alla! Nu kör vi!


Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

ÅÅh vad roligt!:D Det där såg super smassssskiiigt ut!:D Im proud over you!:)



Haha ja skicka över honom bara så romantiserar han honom hehe!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hehe det händer mig med, blir så arg på mig själv haha!


Blogg: http://alisagonzalez.se
Zarah-Lou

Det är lugnt. Blev glad över att du är en person som kan be om ursäkt!

Jag kanske oxå reagerade lite starkt, men det är inte första gången någon kommer in och skriver att jag snott bakgrunden när jag har en bakgrundsmapp som är fylld med 272 olika tapeter som jag samlat på mig genom åren, självklart kommer man ha likadan som någon annan någon gång. :)



Vet inte hur jag hade reagerat om jag såg "min" bloggtapet hos någon annan, eftersom jag själv blivit beskylld så hade jag nog inte reagerat så mycket. Det är ju inte heller jag som har gjort dem och har copyright på dem, så jag tror inte att jag hade brytt mig så mycket. :)

Däremot hade jag blivit glad om någon frågade om de fick ta den som jag hade för tillfället, typ "vad fin bakgrund, den skulle passa på min blogg så himla bra, är det ok att jag oxå använder den?" jag hade inte kunnat säga nej oavsett (jag äger den som sagt inte), men det hade låtit trevligt. :)



Sedan måste jag även passa på att säga att även OM jag hade snott din bakgrund, så hade jag aldrig kunnat ändra färgerna på mönstret/bakgrunden sådär. Så skillad är jag INTE i photoshop.



Så det är lugnt! :)


Blogg: http://zarlei.com/
Katja

mums vad gott :)


Blogg: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback