mycket att göra!

En liten update från mig. I torsdags åkte vi till Österbybruk - Uppsala för att hälsa på svägerskans familj, himla roligt och trevligt as always. På söndagen ställde jag ut Linus och Elmer (en utställning man helst glömmer), vi pratar inte om hur det gick. Låt oss säga att jag inte var överrens med domaren riktigt, t.ex. så tyckte domaren att Elmers svaghet var något som var korrekt på honom och det som är supernice på Linus tydligen inte var det (i domarens ögon). Tråkig utställning mao men jag hade trevligt och hundarna tycker om utställningar, så vi är nöjda. Fick träffat goa vänner igen!
Nya tag inför nästa utställning om några veckor!

Nu skall jag fokusera på projektarbetet som skall in på fredag och flytten som sker på söndag eller måndag. Längtar till båda tllfällen faktiskt även om det kommer att bli en hel del att göra. Adressändra, beställa internet, besöka banken, köpa köksbord, packa ner, packa upp... ja ni förstår kanske?!

Me and my boy!

Kommentarer
Sigrid

ÅH jag skulle vilja vara med, jag äääälskar att flytta! Ps. en domare ansåg en gång att Matilda är en 3a. EN TREA! Hon har ett av de vackraste chihuahuahuvuden jag nånsin sett och huvudet är det viktigaste på chi.. Men vill man inte stå på bordet är man tydligen en 3a. Vissa domare borde inte ha i ringen att göra.


Blogg: http://sigrida.blogg.se/
Anna

Fina ni ar! Hello Kitty allra mest! LOL


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/
Karolin

Jag är så glad att jag inte ställde för samma som dig. Hon hade "slaktat" Amiga.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback