...men packningen går bra!


En liten energispark till oss såhär på natten, vi kommer att klara det honey, jag vet det.

Har packat som en galning idag med hjälp av kusin, tack så mycket Jenny! Med mat och fika så är hon lätt att övertala måste jag få säga och tur är väl det, annars hade jag aldrig kommit så långt som jag gjort idag. Nu är jag redo att flytta! Dessutom så har kära Camilla erbjudit sig att hjälpa till med uppackning och sånt, hur snällt som helst, tack vännen!
Fick tvättat massa nya sängkläder som legat i min garderob och väntat på att få komma fram, handdukar också, känns bra!

Packning - check!
Adressändra - check!
Beställa internet - che..neej, det borde jag väl göra?! Sjutton, jag kan inte sånt. Måste beställa hemförsäkring, elbolag... har jag missat nåt?!

HJÄLP!!

Kommentarer
Lisa

Naw sweet! hur har det gått med flytten so far?


Blogg: http://nyheter24.se/mamma24/bloggar/pink-friday

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback