lite nattsudd


"Sometimes good presents come in bad wrapping"

Sitter här och nattsuddar lite, är pigg nu, jag som var så trött förut. Har varit på kalas hos min älskade mormor som fyller år, eller ja, skall fylla typ nästa helg eller vad det var. Fick god mat och så :)

På dagen fick jag träffat min D efter några dagar ifrån varann, jag har jobbat och varit förkyld sen så har han ändå besök hemma så jag vill inte vara i vägen. Skall dit imorgon ändå, försöka sätta eld i baken på honom så han packar lite för flytten.
Snart är det dags ju! Inte alls långt kvar och det känns i magen, skall bli roligt och spännande. Själv hade man nog behövt lite eld i baken, två flyttlådor än så länge är inte mycket att hänga i granen.

Ikväll efter kalaset har jag tagit tag i mig själv, har aldrig tyckt om mitt leende så nu börjar en process. Skall tycka om mitt leende! Gillar inte alls det, eller hur jag ser ut, men som sagt sometimes good presents come in bad wrapping, och det kanske stämmer på mig? För jag är ju good annars, snäll och omtänksam, rolig och hitan å ditan. Får försöka.

Mycket tramssnack nu som det brukar bli om kvällarna när hjärnkontoret går på högvarv. Slutar innan det blir alldeles för flummigt.

Sov gott kära vänner!

Kommentarer
Karolin

You've been tagged!


Blogg: http:// cutethoughts.blogg.se/
Lisa

Jättefin blogg!


Blogg: http://bracefaces.blogg.se/
Ronny

tack för alla varma orden på forumet

och lycka till på dagis :-)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback