Grill- och filmkväll

I Lördags hade vi det trevligt med lite grillning tillsammans med D och hans syster, samt hennes kompis. Hur trevligt som helst, D's syster som jobbat som kock är urduktig på att laga mat så hon hade förberett massa smarrigt och marinerat köttet. Gott blev det och vi blev mätta. Kvällen avslutades med att se på Marley and Me, var nog bara jag som tyckte att den var bra, tror det är annorlunda när man är hundägare själv och vet hur jobbigt det är när dem blir gamla och man måste ta bort dem till slut. Snörvlade lite och ögonen vattnades, men vad gör det? Tänkte på min gamla hund, Rocky.

Ja än så länge känns det okej att ha en ny blogg, men jag skall ge det lite mer tid. 


Foto: Mobilkameran

Kommentarer
Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh super fina bilder!:)Tack för tipset ska kolla in den!:)Völkommen till blogg.se by the way!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Indra

Hej gumsan! Då hänger jag med hit i stället då. ;-) Men jag begriper inte riktigt..jag kan inte lägga den här bloggen bland mina rss-feeds, alltså feeden är inte aktiv av någon anledning. Ska kolla om det är mina inställningar som strular.



Må så gott vännen och hoppas du känner dig lite bättre. Inte roligt när man känner sig orolig och stressad. Men det är och har varit mycket för dig sista tiden. Kanske inte så konstigt att det känns.

Många varma kramar!


Blogg: http://cherlindrea.se
Mikka

Sv: Tack så mycket tjejer! :D



Indra; Hmm.. jag har ingen aning om varför det är så? Jag använder inte RSS, använder bloglovin' bara så jag kan tyvärr inte kolla vad som är fel :/ Kram på dig!


Blogg: http://ipink.blogg.se/
Josefin

Ny blogg. Spännande!

Har oxå problem med min RSS. Samma som jag hade med din gamla innan du ändrade. jag får upp inläggen men bara delar så jag måste klicka upp dem i ett eget fönster för att se hela. superjobbigt Men du kan trolla så jag vet att du fixar det. ;)

Puss


Blogg: http://www.josefinwestborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback