Ett litet testinlägg

Då skall vi se. Jag har länge funderat på att lägga min blogg här på blogg.se istället för wordpress.com eftersom det inte fungerar till 100% på min dator då jag använder mac. Helt knasigt ändå, jag vill kunna använda ett program fullt ut liksom.
Som det ser ut idag så vet jag inte om jag kommer orka starta om allt, alla gamla inlägg försvinner osv. Gah, snacka om beslutsångest.
Vad tror ni kära läsare, börja om här eller fortsätta på gamla?

Sen vet jag inte om den här designen är så mycket Mikka, men det kan man alltid ändra. Så om ni är intresserade av denna design så ropa. Har frågat Karolin, så hon har förtur iofs.

Det känns rätt bra, är lite saker som jag måste kunna rätta till först. Som ni ser nu när jag lägger texten runt bilden så blir det onormalt stora mellanrum mellan vissa ord. 

Så kan man inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback