en fredag i hurtighetens namn

Idag har jag städat, sjukt mycket! Jag har packat det sista inför flytten och jag har tvättat, massor! Inte nog med att jag bara städade ut mitt rum så städade jag HELA huset och skurade golven. Vad har hänt? Kanske har gjort rätt för mig nu då med tanke på alla år som jag stökat ner här. Man får glada föräldrar när man städat hela huset, då brukar man kunna fjäska till sig något och just nu behöver jag/vi massor med saker till lägenheten, t.ex. soffbord, matsalsgrupp, hylla till badrummet och balkongmöbler. Får ta sådant lite pö om pö tror jag, tur att man får skatteåterbäring och härlig lön från två ställen i sommar. Skall få jobba på dagis innan mitt rktiga sommarjobb börjar, kul kul kul!!

På toppen av allt så har jag ju såklart haft världens mensvärk, men det stoppade inte mig idag, ville så gärna bli klar med allt innan söndag ifall vi får nyckeln då. Jag hoppas det så vi kan köra dit sängen och soffan, kanske att vi eventuellt kan få dit alla lådor när vi ändå har mini-lastbilen.

Ikväll förtjänar jag en flaska vitt vin och räkor. Eller hur? Mums!

Kommentarer
Karolin

Sådant förtjänar du varje kväll darling!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Carin

Ja verkligen det är dig väl unt! Igår gjorde jag ingenting var bara plakat när jag kom hem. Nu är jag också jätte trött har varit nere i Halland och hjälpt farmor med hennes tält till husvagnen = P Håller tummarna att ni får nycklarna snart!

Carin

Hej min vän tack för senast det var mycket trevligt. Men oj vad jag är nyfiken på hur det går med flytten. Förstår såklart att du har massor att ordna med men undrar ändå hur det går för er?!



Kramisar från Carin i Viskadalen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback