God Morgon!

Hoppas att ni alla mår bra. Här är det prima ballerina :) Igår åkte vi ut till mina föräldrar och åt grekiskt, galet gott! Sen tog vi en promenad hem och jag började städa kl 22(!!), helt otroligt men jag fick ett städsug, skall fortsätta strax. Först blir det frulle sen skall jag börja med blåbärspaj då min bror och hans sambo plus hennes systser m. familj kommer hit på fika. Sen drar vi iväg till Liseberg!

Efter städningen igår spelade jag lite The SIMS 3, har ju äntligen kunnat använda mina poäng jag fick till. Började bygga på ett riktigt nice hus, jag och D skall flytta in där och föröka oss.

D är ute och springer, lovade att fixa frukost så jag borde väl börja nu men har inte vakna helt och hållet än.


Jag tycker att min blogg känns lite stillastående för tillfället. Är det något speciellt som Ni få läsare som läser här vill läsa om (kul mening)? Så kanske det känns bättre för mig och för er. Lite tips är mer än välkommet!

Ha en fin dag gott folk!

Kommentarer
Linda

förväntar mig mycket bilder på Vilda nu ;)


Blogg: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback