Vilket nedslag.

Har gått och blivit förkyld :( låg och frossade hela natten och gjorde när klockan ringde imorse kl 6. Bara att stänga av och fortsätta sova. Vaknade vid 9-9:30 igen och kände mig lite krasslig men ändå helt okej.
Pratade med C på msn, sa att jag var sugen på att åka till Göksäter (en billig affär som ligger på Orust) och hon lyckades övertala mig att åka redan idag. Sagt och gjort, en timma senare hämtade C mig med sin lilla röda bil. Tog min starbucksmugg med kaffe och hoppade in i bilen, tog med några lussekatter också :)

Vi gick runt och kikade i några timmar, hittade lite smått och gott, inget jättelattjo men nödvändigheter. Hundarna fick minismå tennisbollar och godis. Köpte gråa leggings för 50:-, obekväma men söta. Spray till köket, fiberdukar och så lite knappnålar och juletiketter till mamma.

Det är ju inte som Ullared precis, finns ju lite kläder. Men mest är det tyger och nödvändigheter faktiskt, kanske får åka dit efter jul och hitta tyg till mina Mairo-kuddar och till köksstolarna?

Nu blev jag sugen på en tripp till Ullared för det... hmm... Mamma och svägerska-Emma, efter jul?

Ja nu svävade jag från ämnet, nedslag ja. Tack vare förkylningen så fick jag avboka dagens träningspass och det lär ju inte bli något på onsdag heller, det är ju jäkla skit när man väl börjar komma igång?! Ingen middag blev det heller eftersom Dennis var och tatuerade sig idag och åt med en kompis efter det. Jag hatar att laga mat till mig själv och eftersom jag är krasslig orkade jag inte heller. Därför åt jag ännu en lussebulle, himla bra, eller inte! Nu kommer jag få ångest, och kommer inte kunna träna bort det.

Skit, skit, skit!!


Nu skall jag dra mig ut för att rasta hundarna.

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Usch da gumman krya på dig nu!



Ja jag gillade hennes stil mer för rnu ser det inte alls normalt ut vissa gånger!


Blogg: http://alisagonzalez.se
Ulrika

Vad fint med snö på bloggen! :) Jag tycker du kan unna dig en lussebulle UTAN ångest, det har jag ju sagt på forumet förut också, att du är LAGOM :)


Blogg: http://safirasmatte.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Ja men jag menar det man får helt enkelt anpass asitt café besök till caféer med uttrymme och så men samtidigt anser jag att det är absurt att de ska förnekas pga av barnen och inte barnvagnen!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Biz

Jag är också jätteförkyld :/


Blogg: http://pinkbiz.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åh tack för tipsen!:) hade tänk ha lite ägg med!:D


Blogg: http://alisagonzalez.se
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Har du inget badkar? Jag skulel dö utan badkar det är det viktigaste i ett hem för mig!:) Vi skippade balkong för badkar!:D



Hehe låt din sambo läsa inlägget och finna inspiration!:) Vardags romantisk är A och O i ett förhållande men tro mig jag fick tjata till mig hans förståelse i det hela och igår kände han sjäölv att det är sant, att vardagsromantiken måste öka!:) Det är de små sakerna som betyder mycket!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Indra

Hej söta! Hoppas du mår bättre så du inte åkt på nån influensa eller nåt. Det är grymt irriterande när man blir avbruten i nåt man gör av sjukdom så där, men man blir ju inte frisk fortare av att ligga och stressa upp sig. Så du får ta det som en liten träningssemester och köra igång med nya tag när du är bra igen. Jag är hur som helst sjukt impad av dig. Jag är precis superlat när det gäller träning och har absolut noll karaktär. s Men sambon var på mig idag att jag måste röra på mig mer när jag sa att jag får mjölksyra i benen efter typ 5 minuter på vår träningscykel. Hehe!



Hoppas du får en bra dag och inte är för dålig.

Kramizar//Indra


Blogg: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback