Mer jul och så nagellack

Titta så gulligt!!
Föresten så blir vi inte rikare ikväll, uppesittarkvällen gav inte så många kronor. Bara minus i plånkan :P Snart kommer Bert Karlsson att visa sitt nylle på Bingo Lotto, det får man ju absolut inte missa :P Han är rolig.

Har målat naglarna så nu väntar jag på att de skall torka sen ut med hundarna. Sen är det god natt, måste ju sova så det blir julafton snabbt ;) Första julaftonen NÅGONSIN som jag inte kommer att vakna upp hemma hos mina föräldrar och få julklapp i strumpan, det känns lite sorgligt.


Här är några av mina favoritlack, borde testa några nya skalor snart? Enda utstickaren är väl de turkosa (färgerna stämmer ju inte helt hundra på bilden) från China Glaze, For Audrey heter färgen. Det lack som får pryda naglarna är det lila från Make Up Store som heter Carmen (Dennis som fick välja :P). Skall ge bort ett sådant i julklapp med, hoppas hon blir nöjd :)


Nu är snart Bingo Lotto slut och även mitt spammande här i bloggen, men är man uttråkad så är man.
God jul på er!


Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - God Jul

Julen är här,

alla vid frukostbordet är.

Med julknäck och risgrynsgröt,

för på lussebullar och pepparkakor är man trött.

En tid med kärlek, omtanke och närhet är här,

då vi med våra nära och kära är.

Tillsammans delar vi på roliga stunder,

och förundras av julens vackra under.

Då vi alla problem och bekymmer glömmer,

och om ett bättre år och tid drömmer.

Ett år där tro, hopp och kärlek finns,

då vi julens riktiga budskap minns.

Att vi ska värna om oss själva och våra nära och kära,

och av livet och varandra lära.

Att julen för oss alla samman,

likt barnet kring mamman.

Med dessa ord vill vi önska eder alla en riktig God Jul!



Av: Alisa Gonzalez Andreeva 24/12-08



Varma kramar från Alisa, Mauri, Gizmo och Leeloo!


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback