Hampa till händerna!

Äntligen så har jag nog funnit kärleken till mina händer! Gjord på hampa och med tanke på bladet på förpackningen så kanske det blir ett beroende? Hmm...


Den köptes på Body Shop, även min mamma köpte en eftersom hennes händer också blir torrisar såhär års. Jag kan inte ens tvätta händerna utan att få sprickor, vilket är g a l e t jobbigt när man diskar för hand och jobbar ibland på dagis. Man är inte direkt snäll mot händerna :(


Förra kärleken var från Grekland som kom hit med Maria, men den är slut sen länge (jag och mamma delade på den :P) och jag har inte hittat någon i samma klass här i Sverige som innehåller olivolja. Kanske lite hampa gör susen? ;)


Kommentarer
Anneli

Den där har jag hemma, men ännu inte använt den. Kanske ska göra det nu.



GOD JUL!


Blogg: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback