sushimiddag



Behöver jag säga att vi blev mätta efter gårdagens middag? Det var Matilda som fick mig att bli sugen på sushi och det kändes mer lockande än korv som jag och Dennis hade bestämt. Sushin var mums! Testade ett ställe i kommunen där vi bor som jag aldrig testat innan och det var mycket bra och väldigt trevlig personal. Blir nog sushi några gånger i månaden nu, haha, annars blir det bara när man är i stan. Är glad att det finns här med, gott och nyttigt, kan det bli bättre?!

På IKEA blev det köpt en del, gick på drygt 600:-. Vi kollade även på tv-bänken vi vill ha och vi har väl spikat nu, får se när vi köper den dock. Däremot kom vi inte helt överrens om färg, jag vill ha högblankt vitt och Dennis högblankt svart och eftersom jag antar att det är han som får betala så blir det väl svart, suck. Ser massor med damm framför mig...och gissa vem som får damma? Precis, det är jag.

Nåväl, skall tvätta håret nu sen åka till jobbet.

Kommentarer
Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Hahah han är en "rulle"-fantast haha jag med:D


Blogg: http://alisagonzalez.se
Karolin

Och här sitter jag med nudlar. Fusk.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback