lite lätt uttråkad och kreativ


Kanske blir det lite rosé eller vitt ikväll? ;)

Skall strax hämta min sambo som lyckades missa bussen som går hela vägen hem :P Tar inte så lång tid och jag är uttråkad så det blir skönt att få en paus från datorn. Sitter nämligen och ritar lite i illustrator, vilket jag inte har gjort (seriöst alltså) på ca ett år! Himla kul när man väl får en idé och det ser rätt okej ut, är inget proffs om man säger så.
Har mycket att lära!


Det blev en rosa svala, inspirerad efter att ha sett en new schooltatuering på google. Älskar den stilen!
Och som sagt, jag är inget proffs så den är ju inte jättefin, men ganska gullig ändå.

Nu sticker jag och hämtar Dennis, sen åker vi hem, lunchar lite och efter det skall vi till Jennie (my friend and frisör) för att klippa Dennis. Börjar bli långhårig nu när hans bror, som annars klipper honom, är utomlands och jobbar.

Bye bye!

P.S, gjorde en ny kategori, "illustrerat". Kanske kan bli några illustrationer?

Kommentarer
Karolin

Hi Birdie, move to my balcony...pliiis


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Mikka

Hon kommer right away!


Blogg: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback